null
 Малин Вівторок, 23.04.2024, 09:20



| RSS
[ Головна ] [ ]
Категорії розділу

Наше опитування
Які теми Вам цікаві?

Всего ответов: 102

Статистика


Пошук

Головна » 2009 » Серпень » 14 » Малинський суд - народний , чи мафіозний !
Малинський суд - народний , чи мафіозний !
18:18
Нарешті , я , Василь Федоренко, на руки отримав судову постанову судді Тимошенка А.О.
Повне нехтування Конституцією України , виборчим законодавством , законом про політичні партії та кримінальним кодексом.
Інформація по розгляду позову повністю суперечить тому реальному факту 10 – 11 серпня , коли цинічно порушувались мої права ,як позивача . Мене навіть вигнали із зала суду та зачинили всі двері суду. Заступники , секретарі , члени дільничних комісій , спостерігачі , потерпілі багатогодинно чекали два дні під дверами , для засвідчення масових системних порушень достовірності списків виборців , відсутності тисяч громадян у списках , чим злочинно було спричинено перешкоджання реалізації невід`ємного виборчого права людини , громадянина . Суддя відмовився заслухати їх свідчення та вигнав мене з залу .
У нас 10 міських комісій . Свідками фактів порушень є мої 10 членів комісій , 10 спостерігачів та 97 потерпілих , що дали всі свої дані і розписались під ними та пару інших потерпілих. До позову доданий список 96 виборців з власними даними , один акт складений про вписання до конкретного власника будинку не відимих осіб ( а таких достатньо) , письмові свідчення 8 членів ДВК ( одна по виробничим обставинам не змогла прийти і один член відмовився , боячись за свій бізнес) , 7 спостерігачів , пояснення одного , окремого від списку потерпілого виборця та довіреної особи .

Відповідач , голова ТВК Суботіна Н.М., не дала ні одного доказу про те , що ТВК дотрималась і виконала
Статтію 24. Повноваження територіальних (окружних) виборчих комісій ,
пункту 5. Міська, районна в місті виборча комісія: 2) здійснює в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці контроль за додержанням та однаковим застосуванням законодавства про місцеві вибори у частині, що стосується виборів до відповідної місцевої ради, виборцями, дільничними виборчими комісіями, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, підприємствами, установами та організаціями (незалежно від форм власності), їх посадовими
особами, місцевими організаціями партій (блоками), їх представниками та уповноваженими особами, кандидатами у депутати відповідної ради, офіційними спостерігачами;
підпункт15) здійснює контроль за складанням списків виборців і поданням їх дільничними виборчими комісіями для загального ознайомлення та уточнення;
Заперечення були голослівні ! «Я права бо я права!» - ось такі обов’язки у наших посадовців !
У постанові суду надруковано «суд заслухавши пояснення учасників процесу та дослідивши надані сторонами докази …» , що повністю суперечить реальному розгляду позову .
Мені тільки «з боєм» суддя надав право зачитати обґрунтування і деталізацію моїх позовних вимог . А це факти реального свідомого порушення порядку роботи і виконання обов`язків покладених на ТВК та факти внесення недостовірних відомостей у списки і безпідставна відсутність тисяч маличан у списках, що призвело до не об`єктивних результатів виборів і порушення конституційного права третини тих, хто прийшов на дільниці. Це десятки порушених статей , вказаних у обґрунтуванні, діючого законодавства та Конституції. Обґрунтування у друкованому вигляді після його виголошення я просив долучити і долучив до справи. Але послідуючі швидкі , упереджені дії судді підтвердили те, що ніхто з ними ознайомлюватись не збирався.
Суддею , внесення протилежною стороною і складання неправдивих відомостей та повна відсутність майже всієї молоді від 18 до 25 років була цинічно «відкинута» на право виборця ознайомитись зі своїми відомостями . Всі статті діючого законодавста яки передбачають порядок складання списків і відповідальність відповідальних осіб та органів за цей малинський «безпрєдєл» були ігноровані .
Забувши що складання і уточнення є обов’язком конкретних осіб суддя у постанові вказав : «Можливість ознайомлення із списками виборців та їх уточнення є правом громадян. Ніхто не може бути примушений до його здійсненя , а тому відсутність виборців у списках не може бути підставою для визнання виборів не дійсними». Це вже навіть не смішно !
Це є не що інше , як злочинна змова групи осіб !
Якби мені до 29 липня начальник відділу реєстру вибоців п.Височинський повідомив про їхні плани на вчинення цього злочину і надав мені право на доступ до перевірки списку виборців та архівної документації з 2002 року від РАКСУ , будинкоуправління і паспортного столу, то я зі своєю командою, змогли б попередити вчинення цього злочину . Але злочинці наперед ніколи не оприлюднюють свої наміри !
Якщо син одного із суддів , адвокат, довірена особа «переможця» цих так би мовити «виборів», то про який інший результат розгляду справи у малинському суді можливо говорити !
Далі ще цікавіше !!! У нас , в Україні, любе рішення , дія чи бездіяльність може бути оскаржена і призупинена рішенням суду. У малинській мафіозній резервації суддя ,постановляє , що визнання не дійсними виборів віднесено до компетенції ТВК , тобто відповідача .
А як щодо того ,щоб визнати протиправні дії ТВК по упередженому оголошенню міського голови злочинними , скасувати рішення ТВК по результатам голосування , визнати не законним склад членів ТВК , які представляли у ТВК неіснуючі місцеві партійні організації у м.Малині ? З усього далі і випливає рішення про визнання виборів не дійсними !
Суддя добре знає , що ми знаємо закон , але вислуховує наші вимоги з ватою у вухах !
Тому наша політична сила за те , щоб суддів обирав народ на відповідний термін , а не кучка «поважних родин» ( як вони себе люблять називати) !
Ми , українці , не маємо ніяких прав в Україні , якщо ними нехтують навіть суди ! Ми не є демократичною, правовою державою! Ми є Бандостаном , де керує посткомсомольсько – комуністичний кримінал !
А тому знову звертаюсь , до українців ставати на свій захист .
Біда в одному ! Нам конче потрібні чесні юристи , бо у нашому Малині немає ні одного не продажного , не провладного чи принципово справедливого адвоката !

Додаю копію подання до прокурора та витяг із обґрунтування і деталізації позовних вимог :

№7 від 4.07.2009 року

Малинському районному прокурору
Сидоренко О.П.

Подання

2 серпня 2009 року у м.Малині відбулись позачергові вибори Малинського міського голови .
Тисячі виборців не змогли використати своє конституційне виборче право через завідомо неправдиво внесені відомості до списку виборців та відсутність величезної кількості виборців від 18 до 25 років у виборчих списках . При формуванні списку виборців мабуть не врахована інформаційна база архіву РАКСу , будинкоуправління , паспортного столу та інших відповідних установ .
Кримінальний кодекс України , розділ V “ЗЛОЧИНИ ПРОТИ ВИБОРЧИХ, ТРУДОВИХ ТА ІНШИХ ОСОБИСТИХ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА»,ст.158 «Перешкоджання здійсненню виборчого права», п. 2 «... внесення до виборчого документа завідомо неправдивих відомостей або будь-яка інша його підробка» говорить про те , що Малинська міська виборча комісія подала до дільничих комісій завідомо неперевірені , підроблені , неправдиві списки виборців з тисячами померлих , виписаних з малинської прописки , не вписаних вигаданих виборців за конкретними адресами , з невписаними малинськими повнолітніми виборцями , яки мають вік до 25 років , а також виборців , яки були раніше у виборчих списках , прописані по конкретним виборчим округам , але з невідомих причин були виключені із списків». Згідно чинного виборчого законодавства про місцеві вибори список виборців формує відділ державного реєстру Малинської міської ради . Потім даний список за підписом особи яка у м. Малині виконувала обов`язки міського голови на засіданні міської виборчої комісії повинен був актом перееданий комісії , яка у відповідний термін повинна була передати списки по дільничним комісіям .
Як так ,що до дільничих комісій потрапили не об`єктивні , неправдиві списки виборців яки стали основою для формування не об`єктивних результатів голосування та обмеження у виборчому праві значної кількості виборців міста – це питання ваших повноважень .
Просимо відкрити кримінальну справу за фактом внесення до виборчих списків завідомо неправдивих відомостей , що є перешкоджанням здійсненню виборчого права значної частини виборців м.Малина та злочином проти виборчих прав і свобод громадян України ..
Просимо також припинити офіційне оголошення результатів виборів та по позитивному розгляду справи подати матеріали до Малинського суду .
Виборче право кожної людини повинно бути захищено законом та прокурорськими органами , при наявності завідомо неправомірних дій зі сторони посадових осіб , яки відповідали за організацію і проведення вищеозначених виборів .

До подання додаються ксерокопії списків виборців на 11 аркушах ,загальною кількістю в 96 осіб, що звернулись до наших спостерігачів по питанню обмеження їхнього виборчого права .
По мірі надходження інших списків та актів , вони будуть додатково пред`явлені прокуратурі .

З повагою голова Малинської МО ВО «Свобода»
______________________ Федоренко В.М.
( моб.тел.: 80973967514)


Додаток до позовної заяви
від кандидата на посаду Малинського міського голови
Федоренка Василя Михайловича
поданої 5 серпня 2009 року

Обґрунтування та деталізація позовних вимог

2 серпня 2009 р. в м. Малині були проведені позачергові вибори Малинського міського голові. Дню голосування передував підготовчий в 70 днів, та організаційний процес в 60 днів.
Згідно Закону України « Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Крим , місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» , зокрема ст.12 суб`єктами виборчого процесу є місцеві організації партій та кандидати в депутати.
Органи і посадові особи які відповідали за організацію і проведення виборів міського голови повинні були діяти в межах Конституції України та діючого законодавства .
26 травня 2009р., на 5 день після проголошення позачергових виборів Малинського міського голови постановою ВР України , я , голова Малинської міської організації ВО «Свобода» подав офіційне подання до міської виборчої комісії та до міської ради яка відповідає за формування міської виборчої комісії, згідно ст.21 п.1 Закону про місцеві вибори , з метою включення нашого представника членом міської виборчої комісії.
При першій появі голови міської виборчої комісії Суботіної Н.М. , вона відмовила мені у прийнятті, реєстрації і розгляді даного подання , пояснюючи це тим , що комісія буде працювати старим складом. Це при тому, що в комісії є не легітимні члени комісії , бо суб`єкти виборчого процесу які вони раніше представляли , тобто міські партійні організації не існують . Ліквідовані ! Після мого про це повідомлення голова ТВК повинна була звернутись до районного управління юстиції і отримати офіційну інформацію про існування таких партійних осередків на початок виборчої компанії . Вона цього свідомо не зробила , очолювавши і далі не легітимний склад Малинської міської виборчої комісії . Ми в цьому вбачали її власну користь для того , щоб ці члени підтримували інтереси тої сторони, яку представляє сама голова міської ТВК.
Тому в зв`язку з тим , що на минулих виборах мене як кандидата і голову, тоді ще діючої міської організації УРП «Собор» представляла Стриж Тетяна Вікторівна , я зробив слідуючий крок . Подав 17 червня 2009 р. нове подання про включення її до складу комісії від МО ВО «Свобода» у зв`язку з самоліквідацією МО УРП «Собор» та переходом членів «Собору» до ВО «Свобода».
Дане подання знову ж було проігноровано , не було офіційно прийнято , зареєстровано, а тобто по ньому не було і прийняте офіційне рішення.
Усно голова комісії Субботіна Н.М. мені відмовила посилаючись на те , що з минулих виборів Стриж Т.В. була представником від мене , Федоренка В.М. , то і так далі буде.
Вже після дня голосування , 7 серпня 2009р. , при отриманні мого подання з проханням призупинення оприлюднення результатів голосування , голова комісії Н.Суботіна і секретар Світловська заявили, що Стриж Т.В. не була моїм представником , а була від ліквідованого «Собору», а всі мої стосунки з нею є не що інше, як тиск на члена комісії. Сама Стриж Т.В. , на сьогоднішній день , вважає , що вона була моїм представником .
Як результат , юридично , наш суб`єкт виборчого процесу , який висунув мене як кандидата , міська організація ВО «Свобода» , та я кандидат на посаду Малинського голови через протиправні дії Субботіної Н.М. залишились без свого представника у ТВК , чим було порушено діюче законодавство та Конституція .

Що ж говорить про це законодавство ?
Конституція України
Ст. 37 Політичні партії беруть участь у виборах. Усі об`єднання громадян рівні перед законом.
Ст.24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками політичних переконань.
Ст.64. Конституціїні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені крім випадків передбачених Конституцією.
Закон про політичні партії
Ст 12 Права політичних партій
п.2. брати участь у виборах органів місцевогосамоврядування та їх посадових осіб.
Закон про місцеві вибори.
Ст.20 Статус виборчих комісій.
п.1 Виборчі комісії місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами , уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.
Ст.21 Порядок формування територіальних виборчих комісій.
п.1 ТВК формується відповідно міською радою у складі голови, секретаря та інших членів комісії у кількості не менше 8 і не більше 15 осіб за поданням керівних органів , місцевих організацій, партій.
У складі Малинської ТВК 10 чоловік . Можна було ще докомплектовувати 5 членами ТВК. А якщо вивести всіх не легітимний членів то значно більше . Тобто підстав для відмові мені , як кандидату , чи Малинській міській організації ВО «Свобода» не було.
Виходячи із наведених фактів порушення Конституції, та діючого законодавства , дії представників керівництва міської ТВК підпадають під відповідні статті Криминального кодексу по навмисному перешкоджанню законній діяльності політичних партій, зловживання службовим положенням , перевищення службових повноважень, службова підробка, службова недбалість пов`язаних з порушеннями у попередньо викладених статтях діючого законодавства і Конституції.
Кримінальний кодекс України
Ст 170 Перешкоджання законній діяльності професійних спілок, політичних партій, громадських організацій .
карається виправними роботами на строк до двох років або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

За весь час роботи ТВК ,мною як кандидатом на посаду міського голови та від суб`єкту виборчого процесу , що висунув кандидата , Малинською МО ВО «Свобода» подавались різні офіційні повідомлення , подання та скарги, які приймались , але свідомо не реєструвались, не ставилась на них відмітка про отримання. Голова комісії відмовляля мені надати копії рішень комісії по розгляду моїх документів . Обгрунтовувала це тим , що вона хоче, щоб я подавав додатково до неї ще письмові прохання у наданні мені офіційних відповіейі чи копій рішень . Дії голови Субботіної знову суперечать діючому законодавству .
Навіть члену ТВК Стриж Т.В. було у цьому відмовлено.
На тих засіданнях, де я був присутнім, я був свідком того, що під час ведення засідань воно не протоколювалось . Коли я одного разу попросив , після розгляду моєї скарги через 2 дні, надати мені витяг з протоколу то секретар комісії Світловська , заявила мені про те , що вона його ще не писала та влаштувала мені істерику .
Закон про місцеві вибори говорить
Ст 24 . Повноваження ТВК , п.5 Міська виборча комісія , підпункт 24. Розглядає звернення , заяви і скарги стосовно підготовки та проведення місцевих виборів , приймає щодо них рішення.
Ст.26 .Організація роботи виборчої комісії. п.11. На засідання виборчої комісії ведеться протокол , що підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії ( чи виконуючим обов`язки секретаря , який визначається на засіданні).
п. 19. Звернення, заяви і скарги , що надійшли до виборчої комісії реєструються в порядку, встановленому ЦВК.
Ст.30-5. Рішення за підсумком розгляду скарги , позовної заяви .
п . 7 . Копія рішення виборчої комісії видається чи надсилається суб`єкту звернення не пізніше наступного дня після прийняття рішення, а у разі прийняття рішення на передодні, в день виборів або на наступний день – невідкладно.
Стаття 56 . Обмеження ведення виборчої агітації , пункт 4 говорить про те , що забороняється проводити передвиборчу агітацію , що супроводжується наданням виборцям грошей чи безплатно товарів.
Реагуючи на повідомлення виборця на один із таких волонтерських пунктів підкупу виборців в районі ГМП від`їзджав я та кандидат Буткевич В.А. , голова ТВК Субботіна , секретар Светловська і керівник телестудії « Полісся» О.Сільченко. На даному пункті роздавались пайки блоку Черновецького .
Враховуючи звернення громадян про факти підкупу виборців продуктовими пайками , я звернувся з офіційною скаргою та письмовими поясненнями виборців до ТВК. Звісно, що як і раніше скарга не була зареєстрована . Обговорена на засіданні комісії , але у моїй присутності рішення по її розгляду не було проголосовано . Копію рішення мені знову було відмовлено надати .
Голова комісії знехтувала скаргою та письмовими свідченнями , не використала пункт 9 статті 30-3 , де говориться про те , що якщо комісія визнає необхідним проведення перевірки обставин зазначених у скарзі правоохоронними органами то відповідні правоохоронні органи перевіряють ці обставини та вживають відповідних заходів.
З попередньо викладеного видно, що протягом всього виборчого періоду до дня голосування 2 серпня 2009 року голова ТВК Суботіна Н.М. разом з нелегітимним складом ТВК свідомо порушувала чинне законодавство та права кандидата на посаду міського голови і міської організації ВО «Свобода» , як суб`єктів виборчого процессу.

Переходжу до дня голосування , до самого вагомого, що вплинуло на об`єктивність всього виборчого процесу, порушення конституційного права громадян обирати і бути обраним та вчинення злочину проти виборчих особистих прав і свобод людини і громадянина.
В день голосування на кожній дільниці від мене і від ВО «Свобода» були по одному члену комісії та по одному спостерігачу . На дільницях виявилась величезна маса системних порушень у списках виборців. Були внесені не правдиві відомості у списки виборців наявність яких підтвердили усні і письмові свідчення виборців, спостерігачів та членів комісій . Загальна кількість виборців , які прийшли на дільниці , мали бажання і право , але не реалізували своє право голосу значно перевищує одну , а то і дві чи більше тисячі виборців .
По всім дільницям виявлені факти таких системних порушень, це :
Більшість , а можливо і всі молоді люди від 18 до 25 років не були у списках . У списках була значна кількість померлих та вписаних за конкретними адресами невідомих , не прописаних та не проживаючих там громадян. У списках були відсутні цілими сім`ями виборці , яки на минулих виборах були в цих списках. У спискам за одною адресою були вписані по декілька призвіщ з однаковими ініціалами , тобто один виборець продубльований , як декілька . Значна кількість пенсіонерів , що не знайшли себе у списку , отримали відповідь про те , що вони уже померли. Цілі вулиці з однієї дільниці , з одного кінця Малина були вписані на дільниці на протилежному кінці міста і виборці про це не знали . Виборці , яки повинні за пропискою голосувати на відповідній дільниці опинились у списках на інших дільницях , що стало приводом у відмові їм проголосувати , як на одній так і другій дільниці та безліч інших фактів пов`язаних з необ`єктивними , неправдивими , підробленими списками .
Людям на дільницях не пояснили їх право на оскарження , не дали зразок скарги і не вказали до якого ж судді їм звертатись. Згідно Закону скарга повинна подаватись в установленій Законом формі . Ні виборці, ні члени комісій , ні спостерігачі не мають достатньої юридичної підготовки, щоб самим отримати зразок чи скласти такі скарги.
Виборці мали право перевірити себе у списках , якщо вони сумнівались у їх правдивості чи у власній там присутності . Але це є тільки право . Держава , відповідні органи повинні забезпечити виборче право . Не потрібно заявляти , що якщо виборці не прийшли до дня голосування на дільницю то вони не хотіли проголосувати . Ті хто прийшов на дільницю в день голосування засвідчили своє бажання проголосувати , а обов`язок тих хто організовував і проводив вибори повністю забеспечити це , якщо ми є дійсно правовою демократичною країною . Право людини не може вважатись порушенням закону , а от обов`язок складати правдиві списки з присутністю там кожного живого виборця від 18 років це є службовий обов`язок відповідних органів , осіб та ТВК . Не виконання яких тягне за собою порушення ряд кримінальних статей .
У самому місті працюють тільки до трьох з половиною тисяч Малинчан , а інші за межами міста та області. Ці громадяни приїзджають тільки у вихідні або святкові .У тисяч малинчан такі службові і виробничі обставини , що вони не змогли до 30 липня реалізувати своє право на перевірку у списках .

Згідно Закону про місцеві вибори ,
ст.31. про порядок складання списків ,
пункту 1 , відомості подаються у письмовому та електронному вигляді відповідному міському голові , або іншій особі , яка здійснює його повноваження , відповідними органами ведення державного реєстру виборців не пізніш , як за 45 днів до днв виборів.
пункт 5 . Міський голова , або інша посадова особа , яка здійснює його повноваження, не пізніш як за 40 днів до дня виборів повинна передати списки виборців до ТВК.
пункт 7. ТВК не пізніш як за 32 дні до дня виборів передає списки до дільничих комісій.
Ст.24. п.15 . Говорить про те, що до повноважень ТВК відноситься здійсненя контролю за складанням списків виборців і поданням їх дільничим комісіям для уточнення і загального ознайомлення . На це ТВК дається 8 днів.
Ст.25. Повноваження дільничної комісії, пункт 2 , говорить про те , що вона уточнює списки виборців і подає їх для загального ознайомлення.
Стаття 88. Відповідальність за порушення законодавства України про вибори депутатів та сільських,селищних, міських голів
пункт 1. Особа притягується до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом, якщо:
підпункт 3). вчасно не склала списки виборців чи не уточнила відомості, що повинні містити ці списки;
підпункт14) вчинила підлог виборчих документів, приписку, склала і видала явно неправдиві документи, здійснила явно неправильний підрахунок голосів виборців або неправильно встановила результати виборів.
Виходячи з попередньо наведеного , згідно своїх повноважень ТВК здійснює контроль за додержанням законодавства про місцеві вибори та здійснює контроль за складанням списків виборців і їх уточнення. Цей обов`язок Малинська виборча комісія не виконала ! Вона не проконтролювала ні процес складання , ні перевірки , ні уточнення .
ЇЇ бездіяльність , безвідповідальність у виконанні своїх повноважень , довела до попередньо наведених системних порушень діючого законодавства і Конституції України , до внесення неправдивих відомостей до списків виборців та відсутності тисяч виборців м. Малина у списках , які прийшли на дільниці , але не змогли реалізувати своє право голосу. Всі ці факти системних порушень відносно тисяч виборців письмово засвідчили 8 членів , секретарів та заступників комісій та 7 спостерігачів яки виконували на всіх 10 дільницях відповідні обовязки.
Згідно ст. 76. п.1. ТВК не пізніш як на 5 день з дня встановлення результатів оприлюднює результати голосування.
ТВК втановила результати у вечері 4 серпня 2009року. А на слідуючий день , 5 серпня 2009 року , я як кандидат на посаду Малинського міського голови та ще один кандидат Доля С.О. подали до суду позовні заяви .
Згідно ст.30. п.8. Суд до якого подано позовну заяву невідкладно повідомляє відповідну виборчу комісію чим призупиняє оприлюднення результатів голосування.
Не дивлячись на це голова ТВК Субботіна Н.М. далі чинила протиправні дії оприлюднивши 7 серпня 2009 року результати виборів у « Соборній площі» .
З усього попередньо викладеного видно , що керівники ТВК повинні нести повну відповідальність за бездіяльність у дотриманні виборчого законодавства у межах своїх повноважень та за їх протиправні дії.
При перевірці копії списків виборців переданих до дільничих комісій та архівних відомостей РАКСу , будинкоуправління і паспортного столу з 2002 року можливо дізнатись про об`єктивність , достовірність списків виборців яки використовувавлись у день голосування , 2 серпня 2009 року .Тільки тоді буде вияснено правдивість відомостей внесених в реєстр виборців , який був використаний на виборах 2 серпня 2009року !!!
Тільки після цього буде видно чи був вчинений злочин посадовою особою ,чи групою осіб у змові ,чи відділом державного реєстру виборців , чи ТВК !

Після вивчення всіх судових матеріалів прошу суд стати на захист тисяч виборців м. Малина проти яких вчинено злочин , як проти виборчих особистих прав і свобод людини і громадянина ( розділ 5 . КК України ) .
Прошу :
1.Запросити у ТВК офіційну інформацію про легітимність представницького складу міської виборчої комісії з відповідним підтвердженням зі сторони Малинського районного управління юстиції діяльності тих міських партійних осередків , яки вони представляли на виборах Малинського міського голови 2 серпня 2009 року.
2. Призупинити не легітимні дії , яки викликали упереджені протиправні дії ТВК про оприлюднення результатів
виборів , яки були вчинені до завершення розгляду позовних заяв у суді про оскарження результатів виборів.
3. Визнати вибори та результати голосування не дійсними у зв`язку з перешкоджанням здійснення виборчого
права , фальсифікації зі списками виборців та подання за відома не правдивих відомостей до виборчих
документів ( списків виборців ) , що вплинуло на обєктивність результатів голосування.
4.Прошу суд звернутись до Малинської прокуратури з метою перевірки з встановлених судом фактів порушення
чи невиконання діючого законодавства зі сторони відділу державного реєстру , особи виконуючої повноваження
міського голови та керівників міської виборчої ТВК.
5. Прошу суд оголосити перерву у судовому слуханні та на слідуюче судове засідання
5.1. Викликати в якості свідків тих членів комісії , яки були
представниками від мене в дільничих комісіях та дали письмові
пояснення , а сьогодні тут відсутні
5.2.Викликати начальника Малинського відділу державного
реєстру виборців при міськвиконкомі п. Височинського з
предявленням копії списків виборців поданих даним відділом
посадовій особі виконуючій повноваження міського голови .
5.3.Викликати в якості свідків представників РАКСу ,
будинкоуправління і паспортного столу.
5.4. Прошу запросити офіційні матеріали по архівних
відомостях цих установ по виборцях з 2002 р., яким за цей період
виповнилось 18 років , по виборцям знятим з реєстрації за місцем
проживання і зареєстрованим новим, по померлих жителях м.
Малина з 2002р., та по прописці жителів м. Малина за конкретними
адресами .
5.5..Викликати для розгляду обставин справи особу
виконуючу повноваження
Малинського міського голови в період за 40 днів до дня виборів для
дачі свідчень по даній справі .

11.08.2009р. ____________Федоренко В.М.

На цьому все це , так я не залишу !
Вся Українська громадськість буде знати про повне нехтування посадовими особами правами українців в Україні , у моєму рідному місті !
Це мафіозний рай для наших «керманичів» , а не правова , демократична держава .
Я вважаю , що це репетиція знахабнілої частини «поважних» сімей перед президентськими виборами .
Якщо це не зупинити , то на виборах президента у січні та на березневих виборах до парламенту і на місцевих чергових виборах буде знехтувано конституційним правом десятків мільйонів українців .
Ось так у нас обирають владу !
До того часу поки українці не будуть обирати суддів , до того часу українці у власній державі будуть безправні !
Виходячи з викладеного матеріалу Вам вирішувати , яку дати відповідь на запитання поставлене у назві даного матеріалу !

Переглядів: 2845 | Додав: Istina | Рейтинг: 5.0/3 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Серпень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту




Третейський суд

null
.
.

Міні-чат

QWW.com.ua - Каталог украинских сайтов

Газета міста Малин - RESPECT
@freeboard.com.ua
Каталог сайтов
Copyright RESPECT © 2024      Конструктор сайтів - uCoz           Малин